11 de febrer 2007

Assemblea 2007

L'Assemblea Ordinària dels Castellers d'Esplugues va anar molt avorrida i amb molt poca assistència. Es va llegir l'acta anterior i va ser aprovada; va ser llegida per inèrcia per un secretari que s'entretallava perquè, segons ell, la lletra de l'antiga secretària era molt difícil d'entendre. El tresorer va explicar el balanç de comptes, molt avorrit com sempre. Jo ja conec prou la comptabilitat de la colla perquè a cada Junta ens l'explica. Després el president va explicar els objectius de la Junta, que són de pura continuïtat i d'una previsibilitat absoluta. Aleshores tocava el torn del cap de colla, però no hi era, així que el sots-cap de colla va haver de dir que els objectius de la tècnica ell no els sap massa bé i que per tant ja ens els explicaran un altre dia. El president va acabar de dir alguna collonada, i es va concretar una mica la sortida al País Basc, programada cap allò del 30 d'abril. Punt final.

Aleshores vem tirar cap el bar i una mica de cava i cerveses i xerrera intranscendent. Jo vaig comentar a un que anés a les llistes per ERC, i als de l'Executiva aviam si podem anar a inaugurar el local d'Esquerra. Vaig dir-li a un altre que necessitem col·laboradors. Ahir feia d'home de partit.

A mi m'agradaria una colla independent, amb prous recursos propis per no haver de demanar subvencions a l'Ajuntament. Enfocar la colla com una petita empresa, amb socis voluntaris que aportessin quotes. M'agradaria una colla que no necessités demanar almoina a l'Administració i tingués via lliure per fer el que volgués.