20 de setembre 2009

La millor actuació de la història i etzètera

Estic una mica tendre i això trempa i ja se sap que enterbolit d'hormones i alcohol el cap no rutlla. De manera que simplement escriuré quatre ratlles.

Hem fet tres castells de set i mig i tralarà tralarà és gairebé el millor que podríem haver esperat. A principis de temporada el clàssic dubte circulava (si podríem mantenir el nivell plim plam) però els dubtes ja no existeixen perquè ja hem fet millor temporada que l'any passat.

I a més l'ambient segueix sent com el dels anys anteriors, la dinàmica és positiva i s'ha enjovenit encara més el teixit social. En aquest sentit també estem una mica millor que l'any passat.

Perquè l'any passat ja va començar a canviar la mentalitat de la colla i jo em vaig sorprendre d'algunes accions i escaig. Però el canvi ha estat molt més acusat enguany. Per a una colla castellera el més important és fer castells més grossos.

En tot cas la cosa es basa en un tronc molt bregat i un gruix de camises més o menys estable però rejovenit i més dinàmic. És una sort que hi hagi gent que vulgui perdre el temps en una cosa tan estúpida com fer castells.

Doncs aquestes eren les quatre collonades que volia dir ara. Com que estic destrossat deixaré la crònica per demà. Apa.