21 de desembre 2010

Chronica dels Feyts

Ja he enllestit la crònica dels fets castellers del gloriós any de la concepció del senyor dos mil i deu. Només em falta el relat de Festa Major. Amb això he fet pràcticament la meitat del que he d'escriure, ara només falten tonteries: anàlisi estadística, que cada cop m'agrada menys, resum casteller de la comarca, i algun detall més, com ara Santa Magda.

Després, només hauré de corregir i muntar tots els articles. Intentaré fer una lletra més petita amb el mateix espai per a fotos, perquè tot plegat m'ocupi una mica menys però hi càpiguen més articles.

També volia potenciar el màrqueting extern. Tinc la revista de Vilafranca. Miraré que algunes cròniques parcials de diades tinguin titulars d'aquells espetegants i esclatants. La idea és dir que som millors que Vilafranca i Arreplegats junts. Bé, potser això cauria en l'autoparòdia. Però voldria tirar per aquí.

D'altra banda, encara estic taciturn per la polèmica amb els Arreplegats. Em sap greu pels arreplegats que conec, per sort quan els hagi de veure ja s'haurà oblidat una mica la polseguera. Hi han coses que o no s'han de dir o s'han de dir d'una altra manera. És una cosa que ja sabia i que aplicava als Cargolins (que és pràcticament l'únic que publico al Bloch Gris). Però és evident que també he d'aplicar a altres llocs.