05 de juny 2012

Un gram

Llegit al Facebook:
UN GRAMO:

Si cada uno de nosotros dieramos cada día tan sólo un gramo más, no reconoceriamos este mundo.
Un gramo más de simpatía
un gramo más de paciencia
un gramo más de honradez
un gramo más de confianza
un gramo más de amabilidad
un gramo más de empatia
un gramo más de integridad
un gramo más de amor...
...y la balanza caería sin duda,
de nuestro lado!!!

Oliver M.H.
El primer que he pensat és en drogues. «Si cadascú donguéssim cada dia només un gram més d'espit, no reconeixeríem aquest món», etc., i «sens dubte la balança cauria del nostre cantó!!!», però de la banda dreta o esquerra? I quina balança? No sé per què, m'imaginava, tant en el missatge original com en la meva versió, l'espasa de la Justícia o la destral del botxí llescant-me coll.

La veritat és que odio completament aquesta mena de missatges cursis positius que tant es prodiguen per aquesta mena de canals, i he estat a punt de demanar-li si el gram era de coca o d'espit, i que segons com li faria costat, però m'ha semblat massa cínic per a un idiota com l'Oliver aquest, que en el fons trobo massa idiota en tot. Sóc un intolerant, però ell no hauria tolerat la meva broma.

I ara, després del segon litre de cafè injust, vaig a veure si desaparec d'aquesta merda de llodriguera, que cada dia és més insofrible i que no sé quants grams de substàncies freturaria per deixar de reconeixe-la.