24 d’abril 2023

2023 Badia del Vallès

Un dissabte 22 d'abril cap al migdia, a la bella vila de Badia del Vallès, ens enfaixàvem els cargolins per fer l'actuació de Sant Jordi amb Saballuts i Capgirats. No érem gaires camises i teníem bona part de la canalla en uns actes de l'escola Lola Anglada. És a dir, tot apuntava a una actuació meravellosa.

2023 Badia del Vallès

Normalment aquesta actuació a Badia la fem el diumenge a les 12, suposem que el canvi de dia va ser perquè diumenge era Sant Jordi. En tot cas, vaig obrir la bossa, vaig treure la faixa i els pantalons blancs, vaig mirar per sota de la càmera de retratar i no apareixia la camisa: amb les preses per anar cap a l'autocar em vaig descuidar d'agafar-la. Però no passa res, anar ben uniformat està sobrevalorat.

2023 Badia del Vallès

El que no està sobrevalorat és el pilar d'entrada, en el qual el nostre únic i veritable Badia va pujar-hi a segons. Bé, un pilar de 4 dels de tota la vida. En primera ronda portàvem el 3de7. Ja es veu amb la foto de la Lídia que no teníem una pinya gaire esponerosa:

2023 Badia del Vallès

I què direm del 3de7? Doncs no ho sé, poca cosa, hi vaig tornar a entrar d'agulla i vaig veure el castell prou tranquil. Sembla que de mides tampoc acabava d'estar del tot bé però n'hem fet de molt pitjors, en definitiva fer cròniques d'actuacions amb tan poc suc és bastant complicat i hauria de fer el que feia abans, d'apuntar-me detallets tontos per donar-hi una mica de color.

2023 Badia del Vallès

En resum, que no acabava d'estar còmode però que no va patir especialment, i segurament va anar una mica lent, però ja és normal perquè anem rodant la canalla. D'altra banda, ja es veu que la diada no era especialment trepidant.

2023 Badia del Vallès

En segona ronda fèiem el 2de6, que vaig seguir per la retransmissió de l'Adalid, que hi fa d'agulla normalment; no en vaig veure res, com acostumava a dir abans, pregunteu a algú de tronc o de la tècnica com va anar, jo ni fava.

2023 Badia del Vallès

Per no adormir-se del tot, calia fer saltirons i coses per l'estil per mantenir-se despert.

2023 Badia del Vallès

La Lídia estava en mode franctirador...

Diada de Sant Jordi a Badia del Vallès

En tercera ronda fèiem un magnífic 4de6, que vem quadrar dues vegades perquè el primer peu semblava una mica obert. Aviam si li anem prenent la mida. En tot cas, el 4de6 doncs què voleu que us digui, va pujar i va baixar i ja havíem acabat rondes de castells.

2023 Badia del Vallès

En pilars miro de quedar-me fora per fer fotos, però en aquest cas érem molt pocs i hi vaig entrar a fer una mica de gruix. O sigui que del pilar tampoc en sé gaire cosa, el poc que vaig veure el vaig veure bé.

Diada de Sant Jordi a Badia del Vallès

I això va ser la meravellosa actuació. No sé si hi va haver estrenes, potser de canalla sí, en fi, que estava jugant el Barça femení contra el Chelsea, ja m'explicaràs quines hores són aquestes també de jugar un partit de Champions, el món està boig. Resulta que la Hansen havia marcat un golàs en el minut 3, el vaig veure a l'autocar. En tot cas, vem remullar el Badia, que jugava a casa...

2023 Badia del Vallès

I un cop a la Closca, vem posar el partit, vem menjar els pollastres del Kardona, vem fer jocs de taula... Al final vaig decidir anar a veure el meu grup, Santacreu:

I l'endemà sí que era Sant Jordi i l'Ajuntament ens feia fer alguna cosa per la diada, segons el conveni i no sé què més. En tot cas, érem menys que el dia anterior i vem fer pilar de 4, 3de6 i un altre pilaret. I bé, el dia es va ramificar una mica: vem fer el vermut, vaig anar a veure el Barça, vaig anar a plaça per si em necessitaven per tancar la paradeta, però sempre passa que acaba sortint gent de sota les pedres, i jo finalment vaig anar fent cap a casa, que ja anava sent hora.

2023 Sant Jordi (Lídia)

En resum, dissabte va anar així:

@saballuts: 2pd4, 3d7, 4d7, 5d6, pd5, 2pd4, pd4 al balcó
@cargolins: pd4, 3d7, 2d6, 4d6, pd5
@capgirats: pd4, 3d6, 3d7a, 4d6, pd4

Hi ha moltes fotos: Lídia i Josep (Cargolins), Concepció Ventura i Alexandre Gieseken (Saballuts) i Capgirats. Les fotos de diumenge, de la Lídia i l'Ajuntament d'Esplugues.

Per cert, que la Concepció Ventura em va fer una foto fent d'agulla i no sé si me n'havien fet mai des d'aquesta perspectiva i m'ha fet gràcia.

Foto de Concepció Ventura

Potser podríem fer un resum d'aquest cap de setmana tan interessant. Però de moment, no ho sé, l'únic que em passa pel cap és que dissabte vem estar a punt de tornar a jugar a botifarra i sembla que pot ser que hi tornem a jugar algun dia.

Salut i castells i putaspanya empertostemps.