18 de juny 2011

qué tripa se le ha roto, jefe

ahir estava molt cansat, i vaig estar pelant cebes una hora i encara me'n puden les mans. a la feina el treball era guerra de trinxeres i desgast i la solitud del corredor de fons. la coordinadora m'havia dit que estic virtualment acceptat al màster i ja tinc el proper curs programat. i aquest dilluns tinc un examen d'ecdòtica, terme pedant que és el que fa servir el gran PEP PUJOL al seu tros del llibre assignat.

que et bombin imbècil

ahir estava molt cansat i vaig tirar de dret a l'assaig de castells i vem veure alçar castells, i el tres per sota que tenia la gemma a l'aeroport i que el tarrés l'anava a buscar perquè pogués arribar a l'última prova però malauradament l'avió arribava amb massa retard i vem haver de tirar la prova de-fi-ni-ti-vah! sense el membre titular de la rengla i llavors una nena es va fotre a plorar i vem haver-lo de desmuntar i repetir-lo què-sé-jo si amb la mateixa nena però sense acotxador ni enxaneta i al final... al final... això

Assaig 3d7sota

vem tirar a la closca a menjar-nos els quilos de cebes... som molt de la ceba... és clar... esclar... [punts suspensius]. i si res hi era clar i qat-al·lah era que jo estava fet un parrac arrugat. més empanat que de costum, que és estrany, i en definitiva, que em vaig emborratxar molt aviat perquè com que estava molt cansat, punts suspensius.

i ara he posat tarda tardà i el fill de puta del JOAN TARDÀ com sempre autobombo.

que et bombim imbècil

el cony de pedant l'he apagat amb la ràdio i he posat al grooveshark, però, the answer, que el filldeputa del tardà pronuncia de ansgüer, el prepotent subnormal dels collons. i me l'he posat mentre faig una miconeta de temps per prendre la bici i anar a destruir-me una mica més les poques neurones que em queden, agòniques i moribundes, al casal de joves de sant just, que hi fan concertillus modernetes xupiguais de rock i música de peluts de merda fillsdeputa tots.