29 de juny 2011

Rape me

donç ia a pasat al dia i mol be.

un dia d'inanitat sibil·lina. un dia que pot acabar amb rape me de nirvana.

un dia de merda, d'estudi funcionarial, d'odi laboral i de fastiggggggggggggh.

trepitjar un banc perquè et tornin 90 euros? 89,9? cony de funcionaris.

Hate me
Do it and do it again
Waste me

I viola'm, amic meu. Mentre, ara mateix, desallotgen Plaça de Catalunya, viola'm, fill de puta. He caminat molt de temps, cercant un lloc foraster, hauria d'haver mort tot sol, fa molt i molt de temps. Larararà, larararà...

[I la feina, funcionarial, ganes de fondre els ploms. L'odi. La companya fotuda i jo vaig fent. I a sobre sona La cura. La ira ressorgida]

Deixar-se arrossegar pel corrent estimbar-se, al capdavall el barranc. Diuen que és impossible sortir del sistema. Al capdavall és cert. Diuen els economistes liberals que l'única forma és no guanyar diners i anar-se'n a viure d'ermità a una cabana.

Antisistemauvahomevahahahaha!

Nirvana eren contraculturals massa bons i foren engolits. Però sembla que Kurt era prosuïcida. Jo sóc una fulla que branda el vent. Pruff. Jo em cago en tot. Pruff. Jo, hohoho. Jo estic en un moment d'astorament sense discurs. Compro discurs al millor postor.

I com que tothom som sistema, si més no la meva idea és... que aneu a cagar.