08 de maig 2007

La Revista 24

Després de tres dies i mig gairebé dedicats exclusivament a confeccionar La Revista de Ganàpies, ja l'he vista impresa i està a fotocòpies centuplicant-se. Ja he dit alguna vegada que m'agrada molt aquesta mena de feines, i més si serveixen d'alguna cosa. Als qui l'han vista els hi ha agradat molt i han rigut força. He optat per accentuar més encara el vessant gràfic, amb més fotos i lletra més gran, la qual cosa m'ha portat fins les 44 pàgines. A més, he comptat amb l'ajuda sobretot de la Presidenta, i també de la Cap de Colla, a l'hora de buscar articulistes, la qual cosa s'ha notat moltíssim en el gruix de col·laboracions tan estupendu. La portada ha agradat molt als tres als qui els hi ensenyat avui, han rigut força, i només s'hi va posar una mica en contra la Cap de Colla ahir a la nit. Per últim, he vist que l'arxiu ocupa el doble que les altres tres revistes ganàpies: cada cop més fotos.

En fi, això és la crònica de La Revista. Ha quedat també molt anti-arreplegada, ja veurem com s'ho prenen els senyors verds. La meva editorial és rollo onírico-psicodèlic, i algunes coses no acaben de quadrar-hi gaire bé, però he dit el que volia dir i en veu alta.

Avui m'he saltat més de la meitat de l'assaig perquè estava amb l'excusa de La Revista. Demà és l'últim assaig abans de la Diada. He tornat a provar el 5de5, però estava molt malament. Tinc moltes ganes d'acabar els assaigs universitaris i aparcar-los durant sis mesos, almenys.

La Revista 24, download here (uns 4,6 Mb).