22 de setembre 2007

Festes d'Esplugues, II

Divendres ha estat el segon dia de Festes, que en realitat és el tercer, però tant és. Al matí no vaig fotre res. A la tarda vaig anar a parlar amb els de Filcat. A Esplugues, a les vuit de la tarda, hi havia assaig, que ras i curt, qualifico de puta merda. Just a les deu, que acabàvem, els de Boc de Biterna començaven el seu espectacle-correfoc, d'aniversari dels 10 anys, que va estar força bé i amè, i que enguany tractava de la batalla entre un grup anti-correfocs i Boc de Biterna, que acaba guanyant, com era d'esperar, la colla infernal, amb un castell de focs impressionant com a cloenda, i una cremada ingent de pólvora per acabar.

Sopar a casa. Vaig pensar en anar a dormir, eren les 12, però per la finestra vaig sentir els Pets i hi vaig anar. Va estar bé, algun dard polític, bon rotllo, molts jovenets i molts puretes, pop-rock per tots els públics. Vaig tornar a casa, era la 1. No podia dormir, i vaig decidir, d'un cop de geni, agafar la bici i plantar-me al lloc dels concerts. Hi havia els castellers a la barra, que convidaven amablement a tots els de la colla. Vaig estar amunt i avall, amb fumats i amb borratxos, i vaig decidir, quan ja estava prou fumat i borratxo, de tocar el dos. Eren les tres ben passades, i dissabte he treballat, cinc horetes sense gaire ressaca però zombie. I el dissabte està sent molt molt llarg.